سرخط خبرها

واکنش استقلال به درگیری هیات مدیره بعد از برد مس

  • کد خبر: ۱۸۷۷۳۶
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
واکنش استقلال به درگیری هیات مدیره بعد از برد مس
باشگاه استقلال اخبار منتشر شده درباره درگیری اعضای هیات مدیره بعد از برتری مقابل مس رفسنجان را تکذیب کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  بعد از بازی با مس رفسنجان اخباری درباره برخی درگیری‌ها میان مدیران باشگاه و دیگر عوامل منتشر شد که باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

در بیانیه باشگاه استقلال این جملات آمده است: با وجود اینکه مجموعه باشگاه استقلال این روز‌ها متحد و همدل برای موفقیت هستند، عده‌ای که نانشان در ایجاد حاشیه و بحران برای استقلال است، از شب گذشته به انتشار شایعات و اخبار کذبی در خصوص جلسه هیات مدیره استقلال دست زده‌اند. هواداران عزیز استقلال به خوبی می‌دانند مجموعه باشگاه استقلال در مسیر موفقیت نیاز به اتحاد و همدلی دارد و نشر اخبار کذب مانند شب گذشته، تنها در راستای به‌هم زدن آرامش و همدلی باشگاه صورت گرفته است. به همین دلیل از هواداران عزیز استقلال انتظار می‌رود با بی‌توجهی به حاشیه‌های مطرح شده، به مجموعه باشگاه استقلال برای ادامه روند خوب خود کمک کنند.

این بیانیه درحالی از سوی باشگاه استقلال منتشر شد که کانال‌های هواداری نزدیک به باشگاه استقلال نیز نسبت به انتشار این اخبار واکنش تندی نشان دادند و خواستار دوری برخی از افراد از حوزه خبری این باشگاه شدند. به طور کلی انتشار این شایعه موج منفی تازه‌ای بعد از پیروزی شیرین در کرمان برای استقلال به بار آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->